Liikuntakalenteri 2020-2021

Tunnit alkavat maanantaina 31.8.2020. Ilmoittautuminen ryhmiin alkaa 5.8.2020.

Lisätiedot aikuisten ryhmäliikuntatunneista jaostovastaavilta: Minna Lehtola p: 050 9129069;  Marju Ekman p: 050 3217220

Maanantai  
16.45-17.45Kuntopiiri ’45 (Leena) (ST)Lietsalan koulu
19-19.30Hiit ’30 (Minna) (ST)Kultarannan koulu
19.30-20Foam roller ’30(Minna) (TL)Kultarannan koulu
Tiistai  
18.30-19.30Lavis®-Lavatanssijumppa (Marju) (ML)Kuparivuoren koulu
Keskiviikko  
11-11.45Neuromoto (Hilla)* (TL)Kesti-Maaria
11.55-12.30VoiTas-seniorit* (Hilla) (TL)Kesti-Maaria
16.30-17.30Äijäjumppa (Leena ja Jenna)* (TL)Kesti-Maaria
18-19Voimajooga (Jenna) UUTTA! (TL)Lampola, Monitoimitalo
19-20Yin-jooga (Jenna) UUTTA! (TL)Lampola, Monitoimitalo
Torstai  
16-17After work workout (vaihtuva ohjaaja) (TL/MLLiikuntahalli (sali 3)
16.30-17.30Kuntosali* (TL)Suopellon koulu
18-19Playlist workout (ST) (Leena ja Virva) LOPETETTUKesti-Maaria
Perjantai  
10-11Selkäjumppa (Leena ja Jenna)* (TL)Kesti-Maaria
Sunnuntai  
18-18.45Kahvakuula (Jenna) (ST)Kultarannan koulu
18.45–19.30Toiminnallinen venyttely (Jenna) (TL)Kultarannan koulu
18-19Ladies in -tanssiryhmä* (Heidi)  (ML) JATKUU KEVÄÄLLÄKesti-Maaria

*erillishinnoittelu

Tuntikuvaukset

Musiikkiliikunta = koreografinen tunti, jossa askelsarjoja musiikin tahtiin (ML)
Sporttitunti = energian polttoa ja voimaharjoittelua perusliikkeitä tehden, ei-koreografinen tunti (ST)
Terveysliikunta = rauhallinen tempo, sopii mainiosti aloittelijoille (TL)

  • AFTER WORK WORKOUTAfterworkissa työasiat unohtuvat. Tuntiteemat vaihtelevat tanssillisesta tehotreeniin venyttelyä unohtamatta. LiiNan jäsenten lisäksi tunnille voivat osallistua Naantalin kaupungin työntekijät edulliseen hintaan. (TL/ML)
  • FOAM ROLLER ’30 = Kehonhuollon kuuma trendi, jossa hierotaan lihaksia ja lihaskalvoja muovisen putken eli foam rollerin päällä. Tunnilla lihaksia rentoutetaan ja  lihaskalvoja venytetään. Harjoittelun teho perustuu pehmytkudosten eli lihasten, jänteiden, nivelsiteiden ja sidekudosten kireyden poistamiseen. (TL)
  • HIIT ’30 = Tehokkaalla intervalliharjoittelulla saadaan aikaan maksimaalinen hyöty lyhyessä ajassa tehostaen myös rasvanpolttoa. Eri liikevaihtoehdoilla treeni sovitetaan sinulle sopivaksi. (ST)
  • KAHVAKUULAToiminnallinen voimaharjoittelu koko keholle, erityisesti keskivartalolle ja hartioille. Tunnilla kehittyy niin lihasvoima, kehonhallinta kuin koordinaatiokin. Kahvakuula sopii sekä naisille että miehille, aloittelijoista kokeneempiin kuulailijoihin. 
    (ST)
  • KUNTOPIIRI = Kuntopiiri on tehokas ja monipuolinen ryhmäliikuntatunti. Sopii niin aloittelijoille kuin jo liikuntaa harrastaville, sillä tehoa voi säätää oman kuntotasonsa mukaisesti. Kuntopiiri on erinomainen oheisliikuntaharjoite monien muiden lajien, kuten juoksun rinnalle. Tunti alkaa lämmittelyllä, kuntopiirissä on kolme kierrosta ja lopuksi venytellään. Tervetuloa niin naiset kuin miehet, nuoret ja vanhat! (TL/ST)
  • KUNTOSALI = Kuntosalivuoro on avoin kaikille yli 18-vuotiaille omatoimiseen harjoitteluun.  (TL)
  • LADIES IN -TANSSIRYHMÄ = Tavoitteellinen ryhmä unohtamatta rentoa meininkiä, elämäniloa ja tanssin ilmaisua. Nauti monipuolisesta liikekielestä, rytmeistä, musiikista ja koreografioista, ja pääse toteuttamaan itseäsi omista lähtökohdistasi. Syksyn 2020 aikana harjoitukset järjestetään erillisaikataulun mukaisesti niin livenä kuin on-line -harjoituksina. Live-treenit sunnuntai-iltaisin. Kysy lisätiedot ryhmän ohjaajalta Heidi Suomiselta (hsliikuntaelamykset@gmail.com. (ML)
  • LAVIS®-LAVATANSSIJUMPPAHauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, jossa yhdistyvät lavatanssiaskeleet ja jumppa. Tunneilla tanssitaan vaihdellen tuttuja tanssilajeja ja kokeillaan myös tansseja maailmalta. (ML)
  • NEUROMOTO = Yhteistyössä Naantalin tk:n kanssa. Kehonhallintaa kehittävä ja ylläpitävä tunti, joka soveltuu erityisesti varhaisvaiheen muistisairaille sekä reuma- ja lihassairauksia sairastaville. Neuromotossa on vaihtuvat tuntiteemat. Tunnin aikana harjoitellaan monimuotoisesti motoriikkaa, lihaskuntoa ja tasapainoa edistäviä liikkeitä. Varusteina sisätossut ja rennot sisävaatteet. (TL)
  • PLAYLIST WORKOUT = Tunti etenee neljän viikon jaksoina yhden artistin tai bändin tahdeissa. Sisällöt vaihtelevat kuormittavista, mutta yksinkertaisista liikkeistä tanssillisiin ja helppoihin askelkuvioihin valitun musiikkityylin mukaan. (ML/ST)
  • TOIMINNALLINEN VENYTTELY = Kehon liikkuvuuden ylläpitäminen ja parantaminen vaihtelevin teemoin. Tunnilla yhdistyvät dynaaminen liikkuvuusharjoittelu, liikehallintaharjoitteet sekä täsmävenytykset. Liikkeille on aina tarjolla eri vaihtoehtoja, joten tunti sopii kaikille. (TL)
  • SELKÄJUMPPA = Tunnilla keskitytään selän hyvinvointia lisääviin liikkeisiin erilaisia välineitä hyödyntäen. Keskivartalon sekä niska- ja hartia-alueen lihasten voimaa ja liikkuvuutta lisäävä tunti sopii kaikille, jotka haluavat helliä selkäänsä. (TL)
  • VOIMAJOOGA = Vahvistava jooga, jossa kehitetään voimaa ja liikkuvuutta. Tunnilla tehdään dynaamisia liikesarjoja, ja lopussa huolletaan kehoa. Tunti sopii uusille ja kokeneille joogaajille.
  • VOITAS = Ikäinstituutin kehittämä iäkkäille soveltuva voimaa ja tasapainoa kehittävä liikuntatunti. Monipuolisia ja turvallisia voima- ja tasapainoliikkeitä. Tunti sisältää alkuverryttelyn, VoiTas-osion ja venyttelyn. Osassa liikkeistä tehdään lattialla ja konttausasennossa, mutta vaihtoehtoja näille liikkeille on esimerkiksi tuolilla istuen. Maksuton Seniorikorttilaisille. (TL)
  • YIN-JOOGA = Mieltä ja kehoa rentouttava jooga. Harjoituksen aikana ollaan useita minuutteja samassa asennossa ja päästetään ajatukset irti päivän askareista. Tunti sopii uusille ja kokeneille joogaajille.(TL)
  • ÄIJÄJUMPPA = Rentouttava miesten liikuntatunti, joka auttaa vähentämään vartalon kireyttä. Vaihtuvat tuntiteemat kuntopiiristä voimatankoon, kahvakuulaan ja venyttelyyn. Yksinkertaisen tehokasta. (TL)

Ilmoittautumiseen tästä

Ryhmät toteutuvat, jos niissä on vähintään 10 osallistujaa. Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Ikiliike_RGB
lavis