Tuntikuvaukset

Musiikkiliikunta

Koreografinen tunti, jossa tehdään askelsarjoja musiikin tahtiin.

Sporttitunti

Energian polttoa ja voimaharjoittelua perusliikkeitä tehden. Ei-koreografinen tunti.

Terveysliikunta

Rauhallinen tempo. Sopii mainiosti aloittelijoille

Aikuisten Liikunta

After work workout

Afterworkissa työasiat unohtuvat. Tuntiteemat vaihtelevat tanssillisesta, tehotreeniin kehonhuoltoa ja venyttelyä unohtamatta. LiiNan jäsenten lisäksi tunnille voi osallistua Naantalin kaupungin työntekijät edulliseen hintaan.

Rauhallinen tempo. Sopii mainiosti aloittelijoille.
Koreagrafinen tunti, jossa askelsarjoja musiikin tahtiin.

Kahvakuula

Toiminnallinen voimaharjoittelu koko keholle, erityisesti keskivartalolle ja hartioille. Tunnilla kehittyy niin lihasvoima, kehonhallinta kuin koordinaatiokin. Kahvakuula sopii sekä naisille, että miehille, aloittelijoista kokeneempiin kuulailijoihin.

Tunti on sporttinen, eikä sisällä koreografiaa.

Yin-jooga

Mieltä ja kehoa rentouttava jooga. Harjoituksen aikana ollaan useita minuutteja samassa asennossa ja päästetään ajatukset irti päivän askareista. Tunti sopii uusille ja kokeneille joogaajille

Playlist workout

Tunti etenee neljän viikon jaksoina yhden artistin tai bändin tahdeissa. Sisällöt vaihtelevat kuormittavista, mutta yksinkertaisista liikkeistä tanssillisiin ja helppoihin askelkuvioihin valitun musiikkityylin mukaan.

Voimajooga

Vahvistava jooga, jossa kehitetään voimaa ja liikkuvuutta. Tunnilla tehdään dynaamisia liikesarjoja ja lopussa huolletaan kehoa.

Tunti sopii uusille ja kokeneille joogaajille.

Foam roller '30

Kehonhuollon kuuma trendi, jossa hierotaan lihaksia ja lihaskalvoja muovisella putkella eli foam rollerilla. Tunnilla lihaksia avataan ja lihaskalvoja venytetään.
Harjoittelun teho perustuu pehmytkudosten eli lihasten, jänteiden, nivelsiteiden ja sidekudosten kireyden poistamiseen.

Rauhallinen tempo. Sopii mainiosti aloittelijoille.

Kuntopiiri

Kuntopiiri on tehokas ja monipuolinen ryhmäliikuntatunti. Sopii niin aloittelijoille kuin jo liikuntaa harrastaville sekä juoksun rinnakkaisharjoitteeksi, sillä tehoa voi säätää oman kuntotasonsa mukaan. Tunti alkaa lämmittelyllä, kuntopiirissä on kolme kierrosta ja lopuksi venytellään.

Tervetuloa niin naiset kuin miehet, nuoret ja vanhat!

Lavis -lavatanssijumppa

Hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, jossa yhdistyvät lavatanssiaskeleet ja jumppa. Tunneilla tanssitaan vaihdellen tuttuja tanssilajeja ja kokeillaan myös tansseja maailmalta.

Toiminnallinen venyttely

Kehon liikkuvuuden ylläpitäminen ja parantaminen vaihtelevin teemoin. Tunnilla yhdistyvät dynaaminen liikkuvuusharjoittelu, liikehallintaharjoitteet sekä täsmävenytykset. Liikkeille on aina tarjolla eri vaihtoehtoja, joten tunti sopii kaikille!

Voitas

Ikäinstituutin kehittämä iäkkäille soveltuva voimaa ja tasapainoa kehittävä liikuntatunti. Monipuolisia ja turvallisia voima- ja tasapainoliikkeitä. Tunti sisältää alkuverryttelyn, VoiTas-osion ja venyttelyn. Osassa liikkeistä tehdään lattialla ja tuen konttausasennossa, mutta vaihtoehtoja näille liikkeille on esimerkiksi tuolilla istuen.
Maksuton seniorikorttilaisille.

HIIT '30

Tehokkaalla intervalliharjoittelulla saadaan aikaan maksimaalinen hyöty lyhyessä ajassa. Tehostaen myös rasvanpolttoa. Eri liikevaihtoehdoilla treeni sovitetaan sinulle sopivaksi.

Tunti on sporttinen, jossa tarkoituksena polttaa energiaa ja tehdä perus voimaharjoittelua.
Tunneilla ei ole koreografiaa.

Kuntosali

Kuntosalivuoro on avoin kaikille yli 18-vuotiaille omatoimiseen harjoitteluun.
Sopii mainiosti aloittelijoille kuin kokeneillekin salikarhuille.

Neuromoto

Neuromoto on toteutettu yhdessä Naantalin TK:n kanssa. Kehonhallintaa kehittävä ja ylläpitävä tunti, joka soveltuu erityisesti varhaisvaiheen muistisairaille sekä reuma- ja lihassairauksia sairastaville. Neuromotossa on vaihtuvat tuntiteemat. Tunnin aikana harjoitellaan monimuotoisesti motoriikkaa, lihaskuntoa ja tasapainoa edistäviä liikkeitä. Varusteina sisätossut ja rennot sisävaatteet.

Tunneille on rauhallinen tempo, joten se sopii hyvin aloittelijoille!

Selkäjumppa

Tunnilla keskitytään selän hyvinvointia lisääviin liikkeisiin erilaisia välineitä hyödyntäen. Keskivartalon sekä niska- ja hartia-alueen lihasten voimaa ja liikkuvuutta lisäävä tunti sopii kaikille, jotka haluavat helliä selkäänsä.

Äijäjumppa

Rentouttava miesten liikuntatunti, joka auttaa vähentämään vartalon kireyttä. Vaihtuvat tuntiteemat kuntopiiristä voimatankoon, kahvakuulaan ja venyttelyyn.

Yksinkertaisen tehokasta.

Vieritä ylös