Tuntikuvaukset

Musiikkiliikunta

Koreografinen tunti, jossa tehdään askelsarjoja musiikin tahtiin.

Sporttitunti

Energian polttoa ja voimaharjoittelua perusliikkeitä tehden. Ei-koreografinen tunti.

Terveysliikunta

Rauhallinen tempo. Sopii mainiosti aloittelijoille.

Aikuisten liikunta

Aamun tehotreeni

Puolituntinen tehotreeni virkistää ja kohottaa mielialaa koko päiväksi. Treeni sisältää tuttuja perusliikkeitä, joilla nostetaan sykettä, vahvistetaan kehon päälihasryhmiä ja härnätään myös tasapainoa. Sopii kaikille, mutta sisältää hyppyjä.

Jooga

Kehoa ja mieltä avaava joogaharjoitus. Tunti sisältää voimakkaita sotureita, tasapainoasentoja sekä rauhallisia venytyksiä. Sopii kaiken tasoisille!

Kuntosali

Kuntosalivuoro on avoin kaikille yli 18-vuotiaille omatoimiseen harjoitteluun.
Sopii mainiosti niin aloittelijoille kuin kokeneillekin salikarhuille.

Step-jumppa

Tällä iloisella ja energisellä jumppatunnilla kunto kohenee ja mieli virkistyy steppilaudalle askeltaessa! Helpot askelsarjat on rakennettu mukaansatempaavaan musiikkiin. Askelsarjojen lisäksi steppilautaa hyödynnetään lihaskuntoharjoitteissa. Jumppa päätetään aina rauhalliseen venyttelyyn. Aikaisempaa kokemusta step-jumpasta ei tarvita.

Aamupäivätreenit

Yhteistyöryhmä Raision Pyryt Ry:n kanssa. 30 minuutin kuntotreeni kahvakuulalla, vauvalla tai vaikka perunasäkillä. Treeniosuuden jälkeen voit jäädä 15 min temppuilemaan tai loruttelemaan vauvan kanssa ohjaajan innoittamana. Tunti toteutetaan Google Meetsin kautta. Ohjaaja lähettää ilmoittautumisen yhteydessä linkin, jolla pääset etätunnille.

Aamuvenyttely

Tunti koostuu liikkuvuusharjoitteista. Harjoitteissa käytetään erilaisia venyttelymuotoja, kuten staattista ja dynaamista venyttelyä. Liikkuvuusharjoittelu lisää kehon hallintaa ja liikkuvuutta sekä huoltaa lihaksistoa.

Kahvakuula

Toiminnallinen voimaharjoittelu koko keholle, erityisesti keskivartalolle ja hartioille. Tunnilla kehittyy niin lihasvoima, kehonhallinta kuin koordinaatiokin. Kahvakuula sopii sekä naisille että miehille, aloittelijoista kokeneempiin kuulailijoihin. Tunti on sporttinen, eikä sisällä koreografiaa.

Lavis® -lavatanssi-jumppa

Hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, jossa yhdistyvät lavatanssiaskeleet ja jumppa. Tunneilla tanssitaan vaihdellen tuttuja tanssilajeja ja kokeillaan myös tansseja maailmalta. Uutuutena joka toinen kuukausi käytetään kevyitä käsipainoja liikkeitä tehostamassa.

Toiminnallinen venyttely

Kehon liikkuvuuden ylläpitäminen ja parantaminen vaihtelevin teemoin. Tunnilla yhdistyvät dynaaminen liikkuvuusharjoittelu, liikehallintaharjoitteet sekä täsmävenytykset. Liikkeille on aina tarjolla eri vaihtoehtoja, joten tunti sopii kaikille!

After Work workout

Afterworkissa työasiat unohtuvat. Tuntiteemat vaihtelevat tanssillisesta, tehotreeniin kehonhuoltoa ja venyttelyä unohtamatta. LiiNan jäsenten lisäksi tunnille voi osallistua Naantalin kaupungin työntekijät edulliseen hintaan.

Kuntolattari

Hauskaa, helppoa ja hikistä Heidin kanssa. Monipuolisia rytmejä, lantion liikettä ja fiilistelyä sisältävä tanssillinen ryhmäliikuntatunti helpoin askelkuvion.

Neuromoto

Kehonhallintaa kehittävä ja ylläpitävä tunti, joka soveltuu erityisesti varhaisvaiheen muistisairaille sekä reuma- ja lihassairauksia sairastaville. Neuromotossa on vaihtuvat tuntiteemat. Tunnin aikana harjoitellaan monimuotoisesti motoriikkaa, lihaskuntoa ja tasapainoa edistäviä liikkeitä. Tunneilla on rauhallinen tempo.

VoiTas

Ikäinstituutin kehittämä iäkkäille soveltuva voimaa ja tasapainoa kehittävä liikuntatunti. Monipuolisia ja turvallisia voima- ja tasapainoliikkeitä. Tunti sisältää alkuverryttelyn, VoiTas-osion ja venyttelyn. Osassa liikkeistä tehdään lattialla ja tuen konttausasennossa, mutta vaihtoehtoja näille liikkeille on esimerkiksi tuolilla istuen.
Maksuton seniorikorttilaisille.

Flex

Tunti, joka pitää sisällään vaihtelevasti kehonhuoltoa dynaamisilla venyttelyillä, foam rollerilla ja triggerpalloilla hierontaa, liikkuvuusharjoitteita, keskivartalon vahvistusta ja tasapainoharjoitteita.

Kuntopiiri

Kuntopiiri on tehokas ja monipuolinen ryhmäliikuntatunti. Sopii niin aloittelijoille kuin jo liikuntaa harrastaville sekä juoksun rinnakkaisharjoitteeksi, sillä tehoa voi säätää oman kuntotasonsa mukaan. Tunti sisältää lämmittelyn, kuntopiirin ja loppuvenyttelyn

Selkäjumppa

Tunnilla keskitytään selän hyvinvointia lisääviin liikkeisiin erilaisia välineitä hyödyntäen. Keskivartalon sekä niska- ja hartia-alueen lihasten voimaa ja liikkuvuutta lisäävä tunti sopii kaikille, jotka haluavat helliä selkäänsä.

Äijäjumppa

Miehille suunnattu liikuntatunti, jossa vaihtuvat tuntiteemat kuntopiiristä voimatankoon, kahvakuulaan ja venyttelyyn. Teematunnit tuovat harjoitteluun monipuolisuutta niin lihaksille kuin mielelle. Hyvän mielen treenit sopivat kaikille.

Vieritä ylös